REGULAMIN KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO http://floraworld.pl
- Niniejszy regulamin określa zakres i warunki świadczenia usług przez:
Szkółkę Drzew i Krzewów Ozdobnych LIMBA Grzegorz Konik
(Centrum ogrodnicze LIMBA Grzegorz Konik)
ul. Drwali 25,
44-245 Żory-Rogoźna.
NIP 651-157-07-18
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową http://floraworld.pl.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet.
- Złożenie zamówienia przez Kupującego oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
- Ze względu na różne gabaryty i wagę roślin oraz konieczność dzielenia większych zamówień na poszczególne paczki, ceny nie zawierają kosztów dostawy. Zostaną one uzgodnione telefonicznie lub mailowo po złożeniu
zamówienia. Orientacyjne koszty dostawy zamieściliśmy na stronie:
http://floraworld.pl/Koszty-dostawy-roslin-cterms-pol-10.html
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, natomiast wysyłka roślin odbywa się od połowy marca do początków listopada).
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 18.00, w soboty po godz. 16.00, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Zamówienia realizowane są w kolejności zgłoszeń pod warunkiem, że towar jest dostępny. Wiosną i jesienią okres realizacji zamówień może ulec wydłużeniu w związku z sezonowym spiętrzeniem prac w szkółce.
- W przypadku wątpliwości co do poprawności danych zamawiającego, lub innych dotyczących realizacji zamówienia, zamówienie może być anulowane przez obsługę sklepu.
- Kupujący wypełniając formularz zakupu w sklepie internetowym sprzedającego zawiera umowę kupna - sprzedaży ze sprzedającym dotyczącą wybranych towarów i ilości na podanych w regulaminie warunkach.
- W przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem, sklep wysyła do klienta e-mail z informacją o tym, co udało się skompletować, a czego nie. List będzie zawierał również prośbę o podjęcie decyzji dotyczącej realizacji zamówienia
- Kupujący bierze odpowiedzialność za prawdziwość i aktualność swoich danych podanych w sklepie internetowym.
- Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.
- Złożenie zamówienia przez klienta jest potwierdzane e-mailem.
- Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek firmy kurierskiej.
- Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
- Realizacja zamówienia odbywa się niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty na konto.
- Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (fakturę VAT lub paragon fiskalny). W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT (np. podmioty gospodarcze) prosimy o wcześniejsze przesłanie faksem upoważnienia do wystawienia faktury VAT wraz z niezbędnymi danymi bez podpisu odbiorcy (nasz numer faksu: (032) 435 88 55)
- Wszelkie zdjęcia i inna grafika, oraz teksty zamieszczone na niniejszej stronie są objęte prawami autorskimi i zabrania się ich powielania i rozpowszechniania.
- Składając zamówienie klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są wykorzystywane w żaden inny sposób. Podlegają ochronie zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dn, 29.08.1997 r.
WARUNKI REKLAMACJI
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
- Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonej rośliny pod adres firmy.
- Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
- Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem na adres: Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych 'LIMBA' Grzegorz Konik, ul. Drwali 25, 44-245 Żory-Rogoźna. Szkółka LIMBA gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, produkt zostanie wymieniony na produkt nowy - pełnowartościowy.
- Szkółka 'LIMBA' nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane użytkowaniem produktów niezgodnym z ich przeznaczeniem i instrukcją oraz za uszkodzenia towaru wynikłe z winy przewoźnika lub spedytora dostarczającego towar do zamawiającego. Przy odbiorze przesyłki od dostarczyciela należy ją dokładnie sprawdzić i w razie stwierdzenia jej uszkodzenia sporządzić protokół. Protokół musi być podpisany przez spedytora i odbiorcę.
- Jeżeli zamówiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań można go zwrócić w ciągu 10 dni bez podania przyczyny, ale na własny koszt. Zwrot musi być wcześniej potwierdzony drogą elektroniczną. Bez potwierdzenia i oryginału dowodu zakupu zwrotów nie przyjmujemy.